EN MAGISK FÖDELSEDAG

Åh, vilken födelsedag jag har haft! Den började med att jag hamnade i en dryg situation i trafiken på morgonen så tyvärr hann jag bli rätt så uppretad. Väl framme på jobbet var jag lite sen och humöret var SISÅDÄR tills jag klev in på kontoret och möttes av detta: 
 
 
Blev genast oerhört glad och mitt humör svängde helt. Därefter blev det bara bättre och bättre. Min kära kollega Schessika såg till att jag hade en kanondag på jobbet och för mig var dagen över på ett ögonblick. Vid 14-tiden stämplade jag ut och begav mig hemåt. Kevin slutar alltid lite senare än mig så jag tänkte åka hem och gå en lugn promenad. 
 
 
Väl hemma möttes jag av två slöa katter som låg i varsin fåtölj mitt i solen och njöt. När jag hade hälsat och öppnat dörren fick jag en chock. Mitt i hallen stod nämligen en mingrön, fantastisk cykel utsmyckade med ballonger, blommor och presenter. 
 
 
Jag blev så så så överraskad och beundrade den en lång stund. Tog kort och pratade med katterna om hur fin den var. När jag var mitt uppe i detta så hoppade plöstligt Kevin fram och skrek "grattis!!!" från sovrummet och jag höll på att tappa telefonen så rädd jag blev, haha. Då hade han varit hemma hela tiden och tjuvlyssnat på min reaktion 💛 Det visade sig att han varit hemma hela dagen och att han bara låtsades som att han skulle till jobbet imorse. Bilen hade han ställt på ett dolt ställe på baksidan så att jag inte skulle förstå att han var hemma. Sötnos! 
 
 
Blev så oerhört glad. Tack 💛 Cykeln var en gemensam present från mamma, Magnus, Nathalie, Amin, Kevin, Pauline, Linus, Maxi, Lowe, Thomas och Vendela, tack tack tack tack. Älskar den! 
 
 
Efter presentöppning gjorde vi oss i ordning för kvällen. Det skulle ätas middag tillsammans och jag fick såklart inte veta vart. 
 
 
Men det bar av till stan och lagom till att solen skulle gå ner satte vi oss till bords på Antonios 😍
 
 
Där åt vi en liten ostbricka till förrätt och sen åt jag en otrolig ravioli och Kevin en ramslöksrisotto. Galet gott som alltid! 
 
 
Kvällen avrundades runt 21-tiden och nu har jag gått och lagt mig. Jag är en oerhört glad och tacksam 34-åring, verkligen. Kommer sova så gott nu efter denna fantastiska dag 💛 Tack till alla som på ett eller annat sätt grattat och uppvaktat mig. Ni är så fina. Även om dagen tog slut alltför snabbt så väntar firande både imorgon och på lördag, så jag har mycket kvar att se fram emot 💛 
 
God natt! 
 
 
Allmänt | |
Upp