THANK YOU LDR

Hej!
 
Jag har ju helt glömt bort att berätta att lagom till min födelsedag släppte min största idol Lana Del Rey 2 nya låtar, för min skull. Skämt å sido, allt kretsar inte kring mig, jag är fullt medveten om det, men eftersom att de kom ut bara dagar före min födelsedag väljer jag att se det som en gåva for moi! Mariners Apartment Complex är ett mästerverk i sann Lana Del Rey anda och jag älskar den sedan första gången jag hörde den eftersom att den för mig till en magisk plats. Venice bitch är också bra men är inte fullt lika crazy i den ännu, en del låtar växer ju mer man hör dem. Anyway, jag trodde inte veckan som gått kunde bli bättre men det kunde den visst ♥ Och tidigt nästa år släpper hon ett helt nytt album samt en bok med poesi, detta gör mig såååå lycklig och exalterad. Längtar!
 
 
Allmänt | |
Upp