FULL FART MOT DECEMBER

God morgon tisdag! 
Idag är det dags för skola igen efter en veckas uppehåll. Nu tror jag det lite mer praktiska börjar vilket ska bli kul, förhoppningsvis blir det färre teorier och perspektiv som ska pluggas in, hehe. 

(null)

Som jag älskar sommaren och hösten. Men tyvärr så är hösten mer eller mindre förbi nu och träden är helt nakna hemma hos oss. Löven ligger utspridda över hela gräsmattan, bruna och döda. Naturen är verkligen som vackrast när den vaknar till liv igen i maj likaså som när den dör i oktober. Men nu väntar flera månader av mörker vilket jag inte ser så mycket fram emot. Däremot älskar jag december så om några veckor kan man börja njuta igen & bäst av allt, det är bara 17 fjuttiga dagar kvar tills man får börja lyssna på julmusik igen, titta på julkalendern och julpynta hela huset. Jag längtar! ❤️


Allmänt | |
Upp