SISTA MÅNDAGEN FÖRE SEMESTERN

God morgon!
 
Vaknade såå utvilad och såg att det precis börjat bli ljust ute. Trodde och hoppades verkligen att klockan skulle vara 05.00, men icke. Hon var några minuter före 04.00, så det var bara att somna om. Och självklart väcktes jag av alarmet och var då supertrött. Varför är det så?
Men nu har jag sminkat mig, borstat tänderna, lockat håret etc, så nu är jag redan piggare. En kopp kaffe på det sen är jag fit for fight.
Har en ny kjol på mig som jag fyndade på rean på H&M i lördags, hann inte ta en bild med den på men mönstret är så himla fint, så det ska ni minsann få se lite av senare idag.
 
Idag har jag all anledning att vara lycklig. Och om ni funderar på varför jag har det så ser ni anledningen här under. Ha en amazing måndag!
 
 
 
Allmänt | |
Upp