VÄLKOMMEN

Denna helgen har faktiskt sommaren gått över till höst. Håller ni inte med? Även om solen varit framme så har temperaturerna varit låga, vindarna svalare och starkare än på länge och regn på det. Regnet var så välkommet att jag dansade en lång stund ute det i lördagskväll och blev därför dyngsur. Magiskt. Även om jag älskar sommaren så hjärtat kan göra ont så älskar jag hösten ännu lite mera. När naturen går i vila och färgerna exploderar och bjuder på den mest varierade och starka färgpalett there is, då mår jag som bäst. Särskilt när det är kyligt om kvällarna och regnet smattrar utanför. Den känslan är svårslagen.
Jag hoppas och önskar att jag kommer ha många tillfällen i höst att stanna hemma och plugga hemifrån under tiden som det regnar ute. Vilken dröm. Av det jag kan se på mitt schema hittills så är det bara skola cirka 3 dagar i veckan och med såhär mycket längtan efter att få vara hemma i vårt vackra hus, så kunde jag inte valt en bättre tidpunkt att börja studera på. Det ska bli en fröjd att starta mitt nya kapitel med höst.
Hösten, jag är så glad att se dig ♥ (Även om sommaren garanterat inte är helt över ännu) 

 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Allmänt | |
Upp