NYA SKOR

Precis som rubriken lyder så har jag köpt nya skor. Det är så tråkigt med skor just nu, inredning, smycken & väskor är mycket roligare att handla. Dessutom kostar de skor jag egentligen vill ha alldeles för mycket så jag har undvikt att köpa skor länge nu... Typ ett helt år... Men när klacken lossnar på de skor jag har så är det verkligen dags att köpa nya.
Så det var i helgen som jag hittade ett par som var galet fina & som kostade precis vad jag hoppades på men väl på fötterna så var de utan att överdriva de hårdaste & mest osköna par skor jag någonsin gått i. Så jag fick köpa ett par som var helt ok utseendemässigt men istället sköna att gå i. Det är trist att shoppa när man handlar bara för att man måste ;) 
 



 
Men nu behöver jag inte gå samma väg jag kom och leta efter min klack för att sedan trycka dit den igen, haha. 
Allmänt | |
#1 - - Isabelle :

Haha. Ja inte kul att behöva leta efter klacken när man går. Haha! Snygga! Vart har du köpt dem?

Svar: Nej precis, skönt att slippa det nu ;) De är köpta på Skopunkten!
Michaela

Upp