JULKLAPPAR

JULKLAPPAR?? Tänker kanske ni nu (ja, ni tänker det med stora bokstäver) när ni läser min rubrik, men imorgon är det faktiskt bara EN ENDA MÅNAD kvar tills julkalendern börjar. Kan ni förstå detta? Det är jul om 1 månad! Jag är i chock, typ, fast på ett positivt sätt, jag ser fram emot julen. Även 1 månad sedan mitt nya liv började & 10 nya problem kom till, bara för att jag just den 1 december skulle ta mig en lång pw i skogarna på Rosenholm, då första snön la sig.. Om jag ångrar den promenaden? Mer än något annat ungefär. Men det är en helt annan historia, nu kom jag av mig något fruktansvärt här.
Jo, julklappar. Jag brukar vara duktig på att veta vad Kevin vill ha & vet inte Kevin själv vad han vill ha så vet jag det ändå. Tills i år. Tills julen 2013 då allt helt plötsligt står stilla i skallen. Vad ska jag ge min andra hälft i julklapp? Egentligen har jag vetat hela året vad jag ska ge honom. Han har tjatat om hur häftigt, roligt, smidigt & praktiskt det hade varit att ha en ismaskin i över 1 ½ år, så då hade jag med en lättnads suck bestämt mig för att köpa just en ismaskin. Grejen är, att nu när vi har husköp på gång, eller iaf letar hus som galningar, så har Kevin berättat att vi ska minsann ha ett hus med en frys där det finns en inbyggd ismaskin. Som det gör i huset vi bor i nu. Smidigt, snyggt & modernt. Jag håller med, en sån ska vi ha! Så då känns en ismaskin så överflödigt & dumt helt plötsligt. Finns inte längre på kartan alls. Och det var ju lägligt att den självklara julklappen skulle gå & bli raka motsatsen till självklar en månad innan jul. Väldigt lägligt.
 
Nu får jag börja om på ruta ett igen, med inriktning på en upplevelse. Det är det absolut roligaste att ge men också att få, tycker jag. Jag har inte råd att göra en favorit i repris på julklappen jag gav Kevin förra julen då jag köpte en resa för oss båda till Madrid + biljetter till Santiago Bernabeu då Real Madrid mötte Rayo Vallecano. Dom pengarna ska gå till hus nu istället. Men jag vill ge bort något liknande men betydligt billigare. Någon som har några tips? ALLA tips är välkomna. Det som går bort är fallskärmshoppning (jag vill inte ge Kevin en julklapp som tar livet av honom), men i stort sett alla andra förslag är välkomna. Tips är då ändå att han älskar karuseller, fotboll, snabba bilar & Idol. Haha var tvungen att lägga till Idol då jag funderar på att kanske köpa biljetter till finalen... Det är nog Kevins favoritprogram, sötnos. Frågan är om det finns några biljetter kvar..
 
Om ni har några tips så blir jag mer än glad. Är så seg i skallen nu för tiden så behöver någon som kan dra igång motorerna.
 
 
Helt sjukt så stor arena! Har aldrig varit så höjdrädd i hela mitt liv som under den matchen, skakade som en galning i hela kroppen, fruktansvärt! Men Kevin var så nöjd!
 
 
Kevin bredvid sin stora idol :)
 
 
 
Den tröjan har Kevin på sig alla gånger Real spelar & vi kollar hemma i soffan ;) Här befinner han sig under arenan i deras stora shop!
 
 
 
En riktigt bra tripp & helt klart den bästa present jag någonsin gett bort. Vill ge honom något lika häftigt fler gånger. Han förtjänar det allra bästa, min älskling ♥
 
 
 
Allmänt | |
Upp