JAG CHILLAR

Hej!

Ny dag idag & vi har lämnat Öland för detta året. Sen vi kom hem vid halv 2 har vi städat varenda liten minut fram tills nu, & ni ser ju på bilden vad klockan är, så ni kan ju själva räkna ut hur länge vi städat :) fint blev det iaf! Även om det aldrig kan bli 100 % fint, då vi har innekatter & 2 lådor på det. Då blir det aldrig riktigt rent oavsett hur mycket man städar, lite trist, men helt klart värt det :)
Vi har satt in de nya sängborden & det blev så fint så fint :) visar en annan gång för nu vill jag bara njuta av att vara nyduschad & att få sitta lite i soffan med mobilen & "chilla" innan jag ska börja sminka mig, föna håret, klä mig mm. För om bara 2,5 timme kommer mina kusiner + Pontus hit & ska sova över, för ikväll ska vi & Nathalie till Nivå & umgås :) kul!

Allmänt | |
Upp