ÅR 2013


Förebild 2013?
Förebild inom vad? Molly Sanden på många plan faktiskt & lite Kim Kardashian såklart.

Vilken var din bästa upplevelse?
 
Min första semester tror jag. Den innehöll många fina & roliga minnen för livet :)
Vilken var din sämsta upplevelse?
 
Hm.. Mycket relaterat till min ångest som uppstått i & med mina problem med hjärtat.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
 
Wake me up, Thrift Shop, What does the fox say, Wrecking ball, Let it burn, Roar & We can't stop.

Vilken var din största musikaliska upptäckt 2013?
 
Les Miserables, Love never dies & Miley Cyrus.

Vad önskar du att du gjort mer?
 
Rört på mig & sovit mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?
 
Stressat..

Vilka länder besökte du?
 
Spanien, Madrid. Danmark, Köpenhamn x2. Tyskland, Puttgarden.

Är det något du saknat 2013 som du vill ha 2014?
 
Ett hus.

Vilka datum från 2013 kommer du alltid att minnas?
 
Datum? Jag är sämst på datum. Kommer minnas & glädjas åt midsommar, A & F's bröllop, festerna, det perfekta sommarvädret & alla roliga trippar runt om i Sverige som vi gjorde i år.

Vilken var din största framgång 2013?
 
Att jag fick fast jobb & stod på mig när saker & ting inte gick rätt till. Stort tack till mamma som stöttade & pushade mig i detta också!

Största misstaget?
 
Att jag inte vågar ta för mig.

Bästa köpet?
 
Mitt skåp som jag sedan slipade & målade turkost. Älskar det! Och mina Nike skor som gjort under för mina fötter.

Sämsta köpet?
 
Hm.. Dåliga saker raderar jag ur minnet..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
 
Absolut! Semestern, sommarregn, hösten, katterna, heldagen med mamma & Nathalie i somras & nattbaden i poolen.

Var 2013 ett bättre år jämfört med 2012?
 
Jo, det tycker jag nog.

Årets bästa film?
 
Oj oj oj, denna är svår. Finns så mycket bra film. Måste nog säga Les Miserables (såg den på bio i januari men den hade egentligen premiär i december 2012 men nu bortser vi från det) & The Great Gatsby.

Favoritprogram på TV?
 
Kevin & jag är ju lite nördiga periodvis när det kommer till TV, så ibland följer vi 5-6 serier & ibland inga alls. Favoriterna är dock Farmen, Pengarna på bordet, Partaj, Solsidan, Idol, Äkta människor & Skärgårdsdoktorn.

Bästa boken du läste 2013?
 
Har bara läst 2 böcker, 50 nyanser av honom samt 50 nyanser av mörker.

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
 
Jobbade.. Inte så spännande alls faktiskt. Men jag blev ordentligt överraskad hemma då Amanda & Fredrik kom till oss med presenter & tårta som Fredrik själv hade gjort. Hade ingen som helst aning om att dom skulle komma, utan det visade sig att Kevin planerat detta i smyg. Det gjorde min födelsedag till den bästa!

Finns det någonting som skulle gjort 2013 ännu bättre?
 
Ja! Om vi hade flyttat till hus. Om jag hade fått ett jobb där jag får jobba med det jag brinner för & om jag hade lyckats hitta motivationen till att ta tag i min hälsa.

Vad/Vem fick dig att må bra?
 
Mamma, Kevin, familjerna, vännerna & såklart katterna ♥

Vem saknade du?
 
Tack & lov så har jag alla jag älskar inom räckhåll ♥
 
Bästa festen?

Det finns 2 fester jag kommer minnas långt framöver från 2013. De delar båda första platsen om den bästa festen. I ordning, festen på Strand på Öland med fam Elmström + Linus. Jisses, vad hände? Halva priset på allt i baren & det blev champange, shots, vin, cider, likörer, ja allt! Det var så sjukt roligt & det kommer jag alltid att komma ihåg. Lite galet kanske, men helt klart det roligaste festminnet från semestern! En annan fest som också ligger som etta är vår inflyttningsfest/min födelsedagsfest i september. Det var så kul! Kevin & jag hade ca 20 flaskor som var antingen halvfulla, nästan fulla eller så gott som slut, som behövde drickas upp. Så vi hade öppen bar så alla fick ta. Och jisses, vi shotade, spelade spel, sjöng, dansade, skrattade, & sen hamnade jag, Gina, Amanda & Emma i poolen kl 00.00 på natten & där badade vi & drack i flera timmar. Det var varmare i poolen än ute så det rök från poolen. Himlen var stjärnklar & det var 26 grader i poolen (!!). Helt jäkla underbart. Klockren fest som jag också kommer minnas med ett leende på läpparna.

Några nyårslöften?
 
Nä. Vad ska man med det till? Man håller dom ju aldrig ändå ;)
 
 
Allmänt | |
Upp