TICK TACK TICK TACK

Jag har en riktig skitdag idag av flera anledningar, vill att klockan ska fara iväg & slå 17.00 så vi kan få sätta kurs mot Hasslö där vännerna väntar :) Jag vet att så fort jag står i dörröppningen hemma så kommer dagens alla motgångar & skit rinna av mig, så nu förstår ni kanske varför jag längtar så..
Ikväll ska vi grilla i trädgården (hoppas vädret håller i sig), kanske spela något & dricka gottit såklart! Länge sedan man var på en riktig fest i ett hus på Valborg, tummen upp! Istället för att hänga på Saltö eller något, sittandes som på nålar för att polisen kan dyka upp när som, eller hänga på krogen som är likadan som resten av året... Nä jag ser fram emot kvällen :) Det blir ju vad man gör det till! Det är syrran som håller i det tillsammans med Erik. Så nu får gärna klockan ticka på, ordentligt!
 
 
Mitt fina sällskap ikväll + en massa män.
 
 
Såg denna på systemet igår... Måste ha! Älskar, verkligen ÄLSKAR turkisk peppar & om det kommer i små svarta hårda karameller eller i flytande form som shots kvittar, jag älskar det vilket som. Måste ha denna.. Men den var så dyr & jag vet ingen som vill shotta den med mig ikväll. Kan ju knappast sitta & shotta själv ;) haha!
Allmänt | |
Upp