FINA FINA KARLSKRONA

| |
#1 - - Anonym:

Hur har det gått med fitnessfighten? :) hur mycket har du gått ner hittills och vilka mål har du uppnåt/strävat efter? Hade varit kul om du berättat lite om det :)

Svar: Jag har gått ner 2 kg med fitnessfighten, förmodligen för att jag inte hållt mig så strikt till det. Men visst, 2 kg mindre är ju bra såklart. Är en person som gärna går all in & kämpar stenhårt, men eftersom jag inte gjort det så har jag ju varit lite besviken & så & inte velat skriva om det här.. Hade självklart skrivit om jag hade tyckt att jag gjorde bra ifrån mig, men det tycker jag inte nu. Men som sagt, 2 kg är ju bra. Men det kunde varit säkert mycket mycket bättre än så.
Mitt mål var ju att hitta tillbaka till en sund livsstil med motion & hälsosam kost & rätt tänk. Men det har jag inte uppnått. Däremot uppnådde jag en liten viktminskning som jag nyss skrev. Så ett av två mål blev godkända.
Kram!
Michaela

Upp