ÅH HEMSKA PW :(

Den där pwn som jag nämnde innan.. Den visade sig bli riktigt kall & otäck :( när jag hade gått 5.5 km så tappade jag helt plötsligt bort mig. Då hade jag gått i 50 minuter & hade egentligen 1.5 km kvar.. 2 timmar & tio minuter senare kom jag äntligen fram till bilen. Jag hade gått helt vilse & det var verkligen otäckt :( jag gick & gick i skogen & hittade ingen väg :( efter 1,5 timmar eller något så hittade jag en väg som jag började gå på & så småningom dök det upp en pigg pensionär med stavar som jag gick till. Hon berättade att jag var långt från rosenholm & att jag förmodligen gått ca 40-60 minuter åt helt fel håll. Men hon visade mig vart jag skulle gå & beskrev vägen & efter 35 minuter hittade jag arenan. Usch, det var hemskt att inte veta vart jag var.. Och känslan när jag såg rosenholm var fantastisk.
Är helt slut nu & jag var verkligen kall trots att jag gick hela tiden. Men tog en lång varm dusch för att värma upp mig. & nu ligger jag under 2 täcken med hundarna & Leo på mig. Hundarna är också trötta efter den långa promenaden.. Konstigt då.

Här kommer bilder från början av pwn då jag inte anade något om hur det skulle bli... & de 6.5 km som jag hade tänkt gå blev ca 16 km.... Det är ju bra, men inte på det här sättet.. Aldrig mer igen!

| |
Upp