TACO!

Tjo!
Bejjbii shoppade på inne på H&M idag minsann ;) Jag plockade på honom 2 plagg direkt & han gick in i provrummet & kom ut igen med ett leende "jag tar båda". Haha, sötnos! Det roliga var att koftan som han köpte (assnygg) stod han & pekade på & gapskrattade åt, för han tyckte den såg så fånig ut, haha. Och jag bara "Men guud, den är ju superfin! Du måste prova den." Sagt & gjort, han kom ut från provrummet utan att jag fick se den på & så skulle han köpa den! Klart, jag skulle aldrig ha fel ;) haha!
Jag hittade ingenting. Buhu. Men så är det!
Jag är nöjd ändå, för Kevin köpte en t-shirt med Storbritanniens flagga på, som jag tjatat om i evigheter att han måste köpa ett plagg med det trycket (äääälskar det big time). Så sagt & gjort, han hoppade i den & älskade den. Som sagt, jag är nöjd ;)
Nu är middagen klar & som vanligt en fredag då vi har myskväll så är det Tacos!
Idag testade vi att slopa taco-kryddan man köper i butik & gjorde en helt egen nyttig variant som vi hade receptet på. Innehåller inget socker, inget potatisstärkelse, e-ämnen & allt annat skit som kommer på köpet i alla färdigblandade kryddor. ÖRK!
Så nu ska vi smaka av detta :) Är hungrig så jag spyr snart, så nu hugger vi in! MYSKVÄLL tonight :) ♥
Allmänt | |
Upp