LAST DAY OF THE YEAR

Hej sista dagen på året! :D Så glad å se dig!
Idag börjar jag 45 minuter tidigare... åååh, jag lider. Men jag är så pepp på ikväll så jag lyckades motivera mig att gå upp! Sitter nu med macka & te med maaasssaaaa honung i & kollar på Babe. Underbar film, söt gris! haha, men gåsen som tror han är en tupp är bäst! Mm, underhållande morgon :)

Hur jag mår? Jag mår ganska så exakt som igår, dvs, jag har inte blivit sämre. Sing hallelujah! Men jag känner mig sjuk, så jag hoppas det släpper idag :/ Vill inte känna mig sjuk ikväll liksom. Hur som heslt, en lugn dag väntar på jobbet med fina kollegor så det kommer bli riktigt kul idag :) Massa money money!
När jag kommer hem i eftermiddag vid fyratiden, då kommer jag ha myycket att göra. Jag tar bilder ofcourse, så ni inte missar något ;)
Vi hörs då! Pray to god att jag inte bli sjuk(are)! AMEN!



Lite nyårsmusik så ni kommer i stämning! Love this song :)
Allmänt | |
Upp