HEJDÅ SVERIGE!

Eftersom datorn är paj så kommer jag inte hinna skriva något när jag vaknar om några timmar!
Så därför blir det ett hejdå-inlägg nu!

Tänker inte blogga något i Africa, men kommer kanske logga in 1 gång om det finns tillgång till internet & dator :) Under tiden jag är iväg hoppas jag på att ingen ringer eller sms:ar ;) ha ha!
Och jag hoppas Sverige får toppenväder nu (fast inte bättre än våra 30 grader såklart) ;) !

Ha det bra alla!
Nu ska jag njuta av sol, bad, gratis cocktails & drinkar, solbränna, shorts & bikini & min sista vecka som ICKE arbetslös på 4 månader! Ska ligga i poolen & pussa på min älskling tills vi blir svarta!
Lovar att ta massa kort!
Och be en bön för att inte planet störtar!! Är väldigt flygrädd!

HEJDÅÅÅÅÅ! :D



vårt hotell i Tunisien ;)
Allmänt | |
Upp