Åh så trött

Idol var som vanligt inte som det borde vara...
Rabibh, goodbye! Men nej, tydligen såg folket något i det pinsamma framträdandet han gjorde?

Nu hänger ögonen tungt för mig. Jag är megatrött. Det är sådär så jag helst bara vill gå till sängen, lägga mig på överkastet & bara somna, på plats. Strunta i att borsta tänderna & ta bort sminket. Strunta i att ta av mig dagens outfit.
Sånt kan man göra när man är själv. Men nu har jag ju min bejjbii som inte kommer tillåta detta :P hehe!
Så, jag ska stänga ner nu. Stänga av tv:en (mot kevins vilja som påstår att han inte kan somna utan tv), sätta i öronpropparna, lägga mig på sidan med ena handen vikt, vänd mot min älskling & sova. Jag sover likadant varje natt, som jag just beskrev. Jag ligger alltid med händerna vikta, som en katt typ. Dem domnar bort efter ett tag, men förhoppningsvis sover jag innan det händer. Och det är väldigt skönt att sova med händerna vikta. Hahaha!

Nej, jag är för trött för att blogga.
Godnatt alla <3
Imorgon väntar en dag med mina bästa vänner. Så oavsett om alla inbjudna skiter i att komma, eller om det kommer massa nyktra, tråkiga människor som surar i ett hörn, så kommer jag ha jätte roligt. Tillsammans med er så blir det inte annat än kul! Och imorgon ska vi släppa loss, utklädda till GUd-Vet-Vad! Spännande!

 Här ligger jag
Allmänt | |
Upp