Emotions

När jag träffade Kevin så var jag verkligen imponerad av hans vackra ansiktsdrag.
han var så otroligt vacker, snygg och ja riktigt snygg.
sen lärde jag känna honom. och då insåg jag att han var blyg, jätte blyg. Och inte bara blyg, utan tyst också.
detta gav mig flera jobbiga tänkestunder, många jobbiga stunder.
jag är själv en person som babblar, ibland oavbrutet, ibland inte alls. och om jag då är med en person som aldrig säger någonting, så kommer jag bli utmattad av att ständigt prata för att hålla den där "pinsamma" tystnaden borta.
så ja, jag funderade på att lämna kevin i början.
men så helt plötsligt så öppnade han sig för mig, och visade sig vara så underbar som person, och minst lika vacker på insidan som på utsidan.
så omtänksam, snäll, och framför allt speciell.
killar har så dåligt rykte. och det har dem av en anledning. jag vet fler killar med dåligt rykte än killar med bra rykte. så illa är det. men kevin tillhör kategorin bra killar.
för mig är han den perfekta.

egentligen är det inte så lång tid 2 år och 3 månader, men så är det det i alla fall. men med kevin vid min sida i så många månader så har tiden gått så fort, inte för fort, utan bara precis sådär lagom som det ska.
ja, tiden med kevin har varit den bästa. ibland också väldigt jobbig, som just nu.
jag har alltid vetat att jag känner annorlunda för kevin, till skillnad mot vad jag har känt innan när jag varit förälskad, vilket jag har varit 2 ggr innan på riktigt. men detta med kevin är så annorlunda.
det är en helt fantastisk känsla.
tidigare i andra förhållande har jag känt mig glad, nervös, pirrig och kär.
med kevin så känner jag mig som en levande människa. som en människa med ett värde. jag känner mig lycklig, hel. han har fullständigt förvirrat mig. hur gör han? hur får han mig att älska honom såhär? hur han är gör så är han duktig. han är magisk kevin. absolut magisk. så snäll, så omtänksam och så kärleksfull. ja, det är inga små portioner med kärlek jag får varje dag. nejnej, vilken smöris han är. inte för att han smörar, han menar 100 % allvar, och även det är en egenskap som ingen annan kille jag träffat har haft. kevin menar allvar, han är verkligen förälskad.
hans ögon ljuger inte. hans kroppspråk ljuger inte. hans leende ljuger aldrig. jag ser hur han riktigt njuter av kärleken som finns mellan oss, så som jag gör. och jag vet inte hur många gånger vi har suttit ner och bara tittat på varandra, och sagt : Vi är verkligen perfekta tillsammans.
kevin säger det ofta, och han lyckas ändå inte tjata ut det. för han säger det, så ärligt.
kevin ljuger aldrig. och när han väl försöker så kommer jag på honom, så söt är han. han kan aldrig hålla något hemligt för mig, som en överraskning eller så, det syns på honom att det är något på gång.
åh kevin.

jag saknar verkligen dem där underbara förälskade ögonen just nu. det gör jag verkligen.
jag saknar hans famn som skyddar mig från onda tankar, dåliga människor och andra problem.
men mest av allt saknar jag att bara få se honom. jag vill le åt honom. för han älskar när jag ler. då ler han alltid tillbaka, ja han är så svag för mitt leende.
jag trodde aldrig att jag, jag som alltid har klarat mig på egen hand, och gått igenom mkt som gjort mig så ledsen, så trodde jag aldrig att jag skulle bli såhär svag när han åkte.
det är jobbiga tider för mig nu. självkänslan äter upp mig innifrån. alla mina problem med det ena och det andra som ingen förstår, fullständigt äter upp mig. och när det inte finns någon magisk underbar kevin här hos mig för att skydda mig från allt det, så blir jag svag.

därför har jag nu insett att jag hade ingen aning om hur mkt jag egentligen älskar honom,
innan han åkte var jag övertygad om att jag älskade honom mest av allt i hela världen, och att min kärlek var förevig.
men nu vet jag.
kevin, denna underbara person. det är honom jag älskar. och det finns inte en dag under vårt förhållande som jag inte älskat honom. och just nu så känner jag bara hur något positivt, något fantastisk och varmt växer i mig. och det är kärleken. hur vi än gör så blir allt bara bättre och bättre mellan oss. och nu är mina känslor för honom på så höga höjder att jag spricker. men det kommer bli bättre. för han kommer komma hem igen, och då kommer jag ha så mkt kärlek att ge honom och leva på att jag kommer att leva för alltid.

"Jag saknar dig Michaela. När jag kommer hem så kommer jag bli så glad, så jag kankse kommer gråta. för jag saknar dig så mkt. Du är den bästa, och jag önskar jag kunde trolla mig till dig för att hålla om dig och kyssa dig. Men jag kommer hem snart, och då kommer jag vara så kär i dig, som aldrig förr, och jag kommer älska dig mer än någonsin. för jag saknar dig redan så mycket, så jag kommer bli så förälskad i dig" kevin för ca 1 timme sedan när han ringde från ett varmt Alanya, Turkiet.

din röst, får mig att kämpa på.
kevin och michaela. världen och alla människor får tycka vad dem vill. det är upp till kevin och mig, helt och hållet upp till oss och ingen annan. och för oss finns det bara kevinochmichaela, och inga andra alternativ!

tack min älskade för de enorma portioner av kärlek du ger mig. jag kommer leva för evigt.
Allmänt | |
Upp