HEJ DÅ SEPTEMBER

På Öland besökte vi Ler & Blomstermakeriet där jag tidigare handlat vacker keramik till trädgården. Så gjorde jag även denna gången. Nu hittade jag en fantastisk brun blomma på pinne att ha i rabatten så den fick följa med hem. Hur fin? 
 
 
Älskar den! Något annat jag älskar är att min man är så händig och ständigt hungrig på att förbättra vårt hem. Nu bygger han ett förråd på baksidan vilket vi verkligen är i behov av. Det händer mycket de dagar då vädret tillåter honom att arbeta och det är alltid lika kul att komma hem och se hur långt han kommit. 
 
 
Jag har stått i köket och gjort all mat och är faktiskt helt slut nu. Ligger back med sömnen så ska sova tidigt ikväll. Tack september, du var en av årets bästa månader. Nu ser jag fram emot höstens månad. Hörs imorgon! 
 
 
Allmänt | |
Upp