FRISKVÅRD

Hej! 
 
Idag har jag jobbat halvdag då vi hade en friskvårdseftermiddag ute i Kallinge. Det fanns tillgång till kanoter så Jessica och jag passade naturligtvis på att ta oss en tur. Så mysigt! Det var en varm höstdag idag och det har skett en skiftning i luften så nu tror jag faktiskt att sommaren är slut? Bitterljuvt men får man såhär soliga höstdagar så kan man inte klaga. 
 
 
Vi gick även en promenad så det var inte svårt att komma upp i 10 000 steg idag. 
 
 
En väldigt härlig eftermiddag! När jag kom hem var tanken att jag skulle vila lite innan jag skulle gå en promenad men jag var så otroligt trött så jag somnade. Det var inte en normal trötthet utan jag var verkligen helt slut, helt helt slut. Så någon promenad blev det inte. Sanningen är att jag gjorde inget vettigt alls efter jobbet. Men men. Nu ska jag sova och ladda batterierna. Imorgon arbetar jag hemifrån och ska sitta mycket i möten på länk och även om jag avskyr att arbeta hemifrån så ser jag fram emot det. God natt!
 
 
Allmänt | |
Upp