EN VÄLBEHÖVLIG LÖRDAG!

God morgon! 
 
Idag sov vi ut, så välbehövligt. Sen hade jag den lugnaste av morgnar innan vi åt frukost tillsammans till melodikrysset. Jag hade egentligen tänkt åka på en gårdsbutikrunda idag men jag tyade inte ge mig iväg. Istället tog jag det fortsatt lugnt tills jag blev sugen på en lång promenad i det fina vädret, varför jag mötte upp Sanna i Skärva. Sen gick vi i 2 timmar i skogen med Louni. Så skönt!
 
 
Det var en del folk i den lilla butiken på Skärva och vi tog oss också ett varv. Efteråt åkte vi hem till Sanna för att äta lunch. Vi pratade och chillade i solen i någon timme sen åkte jag hem. Nu har vi käkat middag och letar efter något roligt att titta på. Kisarna är med oss också såklart! 
 
 
Tack för en välbehövlig lördag 💛 God natt! 
 
 
Allmänt | |
Upp