ELFTE SEPTEMBER

Idag har jag haft en otroligt mysig dag. Har arbetat hemifrån och haft sällskap av framför allt Leo hela dagen. Det har ösregnat ute i flera timmar så jag kunde, till min förtjusning, tända en brasa i kaminen och tända ljus. Så oerhört mysigt. Även om jag avskyr att arbeta hemifrån (pga att jag bara har en skärm och inte den bästa sittplatsen) så är det galet mysigt denna årstiden. Men när passet väl var över fick jag skynda mig ut på en pw för att få igång ryggen som tog en del stryk idag. Har suttit ner ovanligt länge så behövde verkligen rasta kroppen. Det blev 6 km i den svala friska luften, helt underbart. 
 
 
Efter promenaden duschade jag och gjorde mig i ordning för att åka och göra naglarna. Var såå sugen på en höstig rödbrun färg och M lyckades naturligtvis pricka in exakt just det. Naglarna är läckrare än någonsin! Den bruna nyansen fastnar dock inte så bra på bild men irl är de galet mumsiga. 
 
 
Väl hemma från nagelsalongen möttes jag av en otrolig himmel och kylan var som en smocka när jag kom ut, kan inte minnas senast det var såhär kallt. 
 
 
Leo och jag hade en stund i trädgården också innan det till sist blev mörkt och dags för middag. Älskar honom så mycket, han är med mig överallt och intresserar sig alltid för vad jag gör. När jag njuter av utsikten så gör även han det, så fantastisk är han 💛 Nu har jag ätit och tänkte väl inte göra mycket mer idag. Imorgon blir det att åka tillbaka till kontoret och det ser jag fram emot! 
 
 
Allmänt | |
Upp