BRAVO!

Oboy, jag är så trött? Alltså sömnigt trött? Hela tiden? Är det på gund av skiftet av årstid? I don't know. Men när jag var klar på jobbet så hade jag minus på energikontot och egentligen hade jag sett fram emot att träna på gymmet idag men när det väl var dags var jag nästan för trött för att ens köra bil. Så jag satt i bilen i säkert 10 minuter och dividerade med mig själv om vad jag skulle göra och till sist kom jag fram till att gymmet skulle ge mig energi även om jag där och då verkligen inte ville dit. Så jag tränade underkropp + intervaller och huxflux var energin på pluskontot igen!
 
 
 
Det var tungt men jag kämpade på tills benen skakade. Är så himla nöjd med min insats! Nu ska jag unna mig mjukiskläder, värmekudde, kisarna och att se på någon mysig serie. Det är jag så sugen på!
 
 
Allmänt | |
Upp