TORSDAG, FREDAG?

Hello! 
 
När jag kom hem idag och såg vårt hem så kände jag att jag inte ville spara städningen till imorgon (jag tycker om att inleda helgen med ett rent hem) utan jag ville få det överstökat pga massa överskottsenergi. Så det har städats, gjorts skifte av blommor, kläder har vikts och blommor har vattnats. Även katternas skålar har skrubbats och mattor har piskats. Så skönt. Det är som ett litet träningspass att städa hemma och jag kom faktiskt upp i 12 000 steg. Gött! 
 
Efter städningen tog jag en dusch och mina drakar låg i vanlig ordning och vaktade mig utifall att någon oinbjuden skulle dyka upp, sötnosar 💛
 
 
Nu har jag tänt ljus, hällt upp ett glas rödvin och startat avsnitt 5 av den faaantastiska serien "Nobody wants this". Älskar den. Älskar älskar älskar. Äntligen en serie om fin kärlek och inte allt det andra som alla serier fokuserar på. Så lättsam, rolig och fin. Har absolut fredagskänsla i kroppen i och med mitt mys vilket gör mig ännu mer pirrig. Vi hörs imorgon när det är fredag på riktigt! 
 
 
God natt! 
 
 
Allmänt | |
Upp