TJUGOTUSEN STEG

Efter en lång arbetsdag, där jag vid flera tillfällen sprungit mellan byggnaderna i ösregn, var jag redo för en lång promenad i regnet. Jag mötte upp Sanna och Jossan i Skärva och så gick vi 7,2 km tills det blev kväll. Så mysigt även om skor och strumpor gick att vrida ur till slut. Nu är dock allting så oerhört vackert ute, det är färg överallt!
 
 
Det blev 20 000 steg och egentligen har jag massa kvar att ge men nu är jag i behov av en dusch och mat. MEN, det bästa med denna dagen var helt klart att de ääääääääntligen har öppnat den nya vägen hem och jag vet att det låter löjligt men jag blev tårögd av glädje när jag körde hem. Nu slipper jag spendera fler timmar i köer och behöver inte planera mina eftermiddagar efter trafiken. Wow vilken lättnad och vilken snygg väg! Blev så så så glad. Ska bli en fröjd att köra till jobbet imorgon! 
 
 
Allmänt | |
Upp