SUNNY SUNDAY

God dagens! 
 
Morgonen har varit effektiv, mina matlådor för veckan är preppade och denna veckan blir det thai med ris. Jag brukar laga en rätt och sedan äter jag den i några månader... Försöker variera mig lite nu varför thai är min nya rätt som jag ska äta framöver, min förra rätt åt jag varje dag i bara 1 månads tid, så utveckligen går absolut framåt, haha. Men lunch för mig är inte en smakupplevelse utan något man bara måste få överstökat för att orka en hel dag. Så det är smidigt att alltid ha samma maträtt. 
 
 
Efter preppen av mat åkte jag till Anette för att gå en promenad tillsammans i skogen med Ajax. Det var en supermysig runda och vädret, ja det är ju helt magiskt även idag. Tänk om vi fick ha ljuset, solen och de värmande solstrålarna i några månader framöver och istället korta ner vintern. Det hade varit något! 
 
 
 
Jag plockade med mig morötter från grönsakslandet som jag gav till deras kaniner. Finns det något sötare än kaniner som äter? I don´t think so. 
 
 Efter vår promenad hann jag precis få i mig min lunch innan Nathalie och Ed kom på besök. Vi plockade ihop helgens skörd av falläpplen och tog dem med oss på en promenad till korna. Vi hann precis få helgens sista solstrålar!
 
 
Mina kompisar! De är så söta. Då var dagen och helgen slut och den har varit alldeles magisk. Exakt vad jag behövde, hoppas att nästa helg också kan vara såhär lugn och harmonisk. Känner mig helt klart redo för en arbetsvecka! 
 
 
 
Allmänt | |
Upp