JAHOPP!

Yikes vilken dag... Men vi tog oss igenom även den och avrundade med en inspirerande föreläsning. Efter jobbet gick jag en pw på Västra Mark som ligger ett stenkast från sjukhuset. Tanken var att gå cirka 6 km men rundan blev 9 km i ösregnet. Kom därför precis i tid till min nageltid men var dock helt dyngsur av svett och regn, fräscht!
 
 
Nu är mina naglar fina igen om man bortser från digitus medius där jag klantigt nog lyckats bryta nageln nästan hela vägen ner till nagelbädden... Japp, ni läste rätt. Om det gjorde ont? Gissa en gång, men bara en gång. 
 
 
Nu kommer det ta ungefär 6 månader för den att bli fin och hel igen, så lagom till påsk kommer jag ha en fin högerhand igen, mmm längtar!
 
Nu ska jag och min stressade kropp försöka varva ner i soffan. Imorgon är jag och min grymma kollega förberedda på en intensiv dag på jobbet, sen får det gärna bli helg direkt efter det. God natt!
 

Allmänt | |
Upp