EN BÄTTRE ONSDAG

Idag är kroppen lite mindre ur balans men jag är inte återställd. Har inte fått migrän (peppa peppa ta i trä) så hoppas innerligt att jag slipper även kommande dagar. Gick till gymmet efter jobbet och gjorde mitt bästa för att köra slut på ben och rumpa. 
 
 
Efter gymmet satt jag, som vanligt vid den tiden, i bilkö i cirka 50 minuter för att ta mig hem. Kan inte nog säga hur mycket jag ser fram emot att de öppnar upp den nya vägen. Köerna och framför allt alla inkompetenta bilförare som inte vet hur man bäst kör bil vid vägarbete har tagit så mycket värdefull tid för mig detta året, men nu är det snart slut med det!
 
Anyway, när jag kom hem så insåg jag att jag längtade ut. Trots att tanken på att se en bra serie i soffan var lockande så var längtan efter frisk luft och naturen starkare. Jag gav mig ut på en lugn promenad fram och tillbaka till affären som blev 8 km lång. Naturen var fantastisk och podden i öronen likaså. Jag njöt av höstvädret tills dess att dagen övergick till kolsvart kväll. Stegen slutade på 22 000 styck och jag kände mig så fantastiskt bra i kroppen! 
 
 
Nu har höstgarderoben åkt fram och i helgen ska de sista sommarkläderna flytta ut. Bitterljuvt helt klart men jag älskar oktober så ska njuta allt jag kan innan den eländiga och förfärliga vintern kommer. Förhoppningsvis blir den inte 6 månader lång!
 
 
Behöver införskaffa mig lite nytt inför hösten och vintern. Helst av allt hade jag velat åka till England för att handla allt jag behöver på Holland Cooper, haha, men det har jag inga semesterdagar över till. Jag får nöja mig med Zalando! 
 
 
Allmänt | |
Upp