ÄLSKADE FREDAG!

Vilken fröjd med fredag. Tröttnar aldrig på pirret och lyckan man känner när man har helgen framför sig. Avslutade jobbdagen på gymmet, tog i tills armarna skakade sen åkte jag hemåt. Kevin och jag kom hem exakt samtidigt, bytte om, packade alla falläpplen och begav oss mot korna. Det var den mest fantastiska eftermiddagen vädermässigt: Varma solstrålar i en kylig, frisk och renande höstluft, helt vindstilla och med en himmel som såg ut som ett konstverk ovanför trädtopparna. Ville stanna tiden. 
 
 
 
Kossorna är så söta så jag smäller av. Vill mest av allt ge en av dem en stor kram men vågar inte, hehe. Jag är löjligt nöjd när jag får umgås med dem, ni ser ju på bilden hur jag flinar. Kevin kunde nästan mata dem direkt ur handen men han vågade inte riktigt, de är ju trots allt enorma (dock väldigt snälla). 
 
Nu lagar jag tacos, Kevin bakar äppelpaj och om en stund ska vi se Bäst i test. Mysigt! Älskar fredagar så himla mycket 💛
Allmänt | |
Upp