-

Idag har eftermiddagen spenderats hos syrran som bjöd mig och mamma på middag. Det blev langos men på våffelbotten, mums! Jag tog tillfälle i akt att promenera till Nättraby så jag landade på 7,2 km i det kyliga vädret. Idag har min kropp varit HELT ur balans hormonellt. Jag väger + 3 kg mer än igår så kroppen är svullen, spänd, tung och på halsen har jag till och med en svullen valk. Jag har även haft migränkänningar av och till under dagen för att inte tala om svullna fingrar som gjort det svårt för mig att skriva lika snabbt. Promenaden hjälpte litegrann men jag hoppas innerligt att jag mår bättre imorgon. Det händer då och då att min kropp ballar ur såhär men det är lika jobbigt varje gång. 
 
 
Vi hörs mer imorgon för jag är så klar med denna dagen. Tur att jag fick en mysig stund med familjen i alla fall 💛
 
 
Allmänt | |
Upp