-

Hej! 
 
Idag har jag lagat mina matlådor för kommande vecka, hela 10 stycken (frukost och lunch) och en kort stund efter det började jag känna mig konstig. Blev dödstrött och lite illamående så har vilat en bra stund. Efter en stund ringde Sanna som föreslog att vi skulle gå en kortare promenad i regnet för att piggna till. Jag kände inte för det alls men förstod ju att det förmodligen var en bra idé då det inte hjälpte att ligga på soffan. Så vi gick en promenad på 3 km i regnet och det var så så skönt. 
 
 
Det var bra att Sanna drog med mig ut, det piggade upp och jag fick lite ny energi, så skönt. Nu är kvällen här och svi ska laga lite middag och chilla med katterna. Jag har absolut noll aptit och känner mig konstig i magen så är inte alls sugen på att laga mat. Kanske att jag kollar en dokumentär istället. Hoppas er helg var underbar, det var verkligen min, den får högsta betyg! 
 
 
En stund efter att jag skrev och publicerade detta inlägg kom Nathalie och Amin spontant förbi för att lämna en försenad födelsedagspresent. Blev så förvånad men så glad, det var en korg full med nyplockad och rensad svamp som de plockat idag ihop med 2 flaskor vin. Tack så jättemycket ❤ Hade det inte varit för att jag känner mig så konstig så hade jag slängt ihop en kantarelltoast nu men ska garanterat laga en imorgon! 
 
 
Allmänt | |
Upp