HEJ HEJ FREDAG!

Sådär ja! Äntligen fredag och jag har haft en superbra dag på jobbet där jag hållt i upplärning hela passet. Efter jobbet unnade jag mig absolut lite slappande i solstolen och podd på det. Sen har jag packat inför hemliga resan imorgon. När det var lagom varmt ute gick jag min promenad. 

(null)

(null)

Det är så fint på Trummenäs 😍


(null)

Träffade även på en huggorm, vi stirrade på varandra i vad som kändes som minuter innan vi vek av åt olika håll. Så fascinerande djur, blir mer och mer fascinerad av dem för varje gäng. Läskiga men häftiga! 

Promenaden blev visst 1,2 mil lång men den var gudomlig. Kevin spelar match så jag ska spendera kvällen med att blåsa ballonger och pynta bilen med dem. Magnus fyller år imorgon så självklart ska han få åka födelsedags-bilen! 


Allmänt | |
Upp