EN SÅN DÄR MÅNDAG

Usch, det har varit en tuff måndag för min del. Jag har varit allt annat än pigg idag och kroppen känns så otroligt stressad. Men jag härdade ut, drog mitt strå till stacken och åkte hem. Väl hemma gick jag ut i det magiska ösregnet för att plantera lite. Brydde mig inte ett dugg om att det var kallt regn som föll, det var precis vad jag behövde. Därefter packade jag upp helgens väska, städade huset på nedervåningen, gjorde matlådorna för veckan och tog hand om tvätten. Sen blev det faktiskt 5 km i regnet också och det var förlösande skönt för knoppen och kroppen. Sen la jag mig på soffan med 2 varma vetekuddar och mitt täcke sen sov jag från cirka 20.25 tills Kevin väckte mig nu vid 22,30 för att jag skulle lägga mig. Är så otroligt trött. Så nu ska jag somna om, god natt ❤
 
 
Allmänt | |
Upp