PASEO EN BICICLETA


Idag har vi hyrt cyklar och har cyklat 1 mil längs havet och in i vad vi tror är "centrum" i alla fall där vi bor. Vägarna är knappt en väg då det är gropar, hål, trasiga plattor, kablar osv överallt men vi tog oss fram ändå. Dessutom delar man den lilla vägen med mopeder, fyrhjulingar, bilar, skåpbilar, lastbilar och gångare 🥵 ett under att vi inte gjorde oss illa haha. 

Det är underbart att cykla, jag må vara en promenad-tjej men cykling är min självklara tvåa! Sen kanske inte drömmen är att cykla på en cykel med 1 växel som idag men man tager vad man haver 😂

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

Det är 32 grader och åskvärme idag… svetten dryper. Har aldrig känt mig så äcklig och klibbig i hela mitt liv som idag, är så ofräsch haha.

(null)

Sådär har jag sett ut hela cykelturen idag haha. Och i eftermiddag planerar jag att göra exakt samma aktivitet som kisen på nästa bild. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Det är molnigt men galet varmt ändå. Solen tar även om den knappt syns på himmelen idag. Dock behöver vi en dags paus från solandet så det passar oss perfekt! 😍 





Allmänt | |
Upp