LIVET ÄNDÅ!

Well, livet tickar på. Man vänjer sig så snabbt vid att vara ledig och när man väl gjort det, ja då är man huxflux tillbaka på jobbet och märkligt nog så är man efter bara en halv arbetsdag back on track. I alla fall är jag det. Så nu rullar allt på igen och skönt är det. Hur mycket jag än älskar ledigheten så är jag aldrig ledig tillräckligt länge för att hinna få in vattentäta rutiner som håller under hela ledigheten. Man vill hinna med så mycket och är mer ofta än sällan på resande fot och då får rutinerna lida. Och som jag älskar rutiner. Jag mår så jäkla bra av att ha min vattentäta plan dag för dag och gud förbjude om någon försöker rubba den, haha. Så nu börjar kroppen hitta sin balans igen, trots att jag är förkyld (såklart) men jag jobbar, tränar, äter, sover och så börjar det om. Precis vad jag behöver. Sen kommer belöningarna på helgen. Och bäst av allt, efter jobbet är det sommar fortfarande. 
 
 
Idag blev det 8 km hos kossorna efter jobbet och det var så oerhört varmt och jobbigt för min sega kropp men jag mådde så bra efteråt ❤ Kom hem till Francis och Leo som låg i varsin fåtöljt på altanen och hade blickarna fästa på Kevin som körde ett styrkepass. Helt ok vy att komma hem till ändå. 
 
 
Nu blir det middag, dusch och dansk deckare. Ha det gött! 
 
 
Allmänt | |
Upp