❤️

Idag har jag varit väldigt låg på energi - igen, kände mig faktiskt deprimerad varför jag trots ösregn gick ut för att gå. Planen var att gå tills jag kände någon positiv effekt, oavsett hur stor eller liten, bara för att vända mitt mående. Och någonstans omkring 6,3 km kände jag hur jag sakta började må bra igen. Mina vader var dränkta i lera, grus och smuts som stänkt upp under promenadens gång. Mina kläder var så blöta att min tröja ökat ungefär en och en halv storlek och märkligt nog klarade mina hörlurar att bada i varmt men intensivt sommarregn. Jag gick tills mätaren visade 9,1  km sen var jag nöjd. Tack och lov för promenader alltså, jag hade varit ett vrak utan dem. 


(null)

Måendet är bättre men jag känner mig konstig i kroppen, som att jag antingen är helt slut eller håller på att bli sjuk. Jobbig känsla. Anyway, vi har spontant bokat femkamp på Cyberzone idag med ett gäng vänner så det bär av dit snart! 


Allmänt | |
Upp