SMÄLTER BORT HÄR!

Det blev ännu en runda till Blomsterlandet för påfyllning av blommor. Jag började lite smått igår men insåg efter planteringen att det hade varit fint med några till. Så det tog jag mig an i värmen även idag. Mamma kom förbi en stund också för kel med Francis och för att umgås ♥ Francis la sig i trappen och njöt av att bli kelad, så go!
 
 
Vi kunde inte sitta ute på grund av värmen så vi satt i tvärdraget i hallen, haha. Men sen spenderade jag 3 timmar utomhus och svetten, ja den rann, överallt. Men jag kämpade på! 
 
 
Och fint blev det 💛 När jag var klar med planteringen efter typ 1 ½ timme var jag egentligen hungrig, trött och svettig nog men bestämde mig för att överraska Kevin genom att tömma släpet. 
 
 
Det var.... sjukt svettigt. Men nu kommer Kevin bli väldigt glad när han kommer hem, så värt det! Nu förtjänar jag en kall dusch för att stoppa eftersvettningarna, haha. Så mysig läsning... 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp