LIVET PÅ EN PINNE

Yay, denna odrägliga torsdag fick ett bra avslut i den tjocka värmen. Min kära partner in crime på jobbet gjorde mig sällskap på en runda som trots värmen blev så lång som 8,8 km. Underbart. Vi tog naturligtvis med oss en stor påse med äpplen och korna blev helt till sig. Det värmde mitt hjärta väldigt mycket 💛
 
 
Vi tog tillfälle i akt att planera vår sensommarfest/afterwork som vi ska hålla på min altan nästa helg, ska bli så jädrans trevligt! Efter promenaden bakade jag nästa veckas frukostar (en banan-havregryn-vaniljkaka med blåbär), städade lite och kvällsvattnade blommorna. Slutade på 19 800 steg!!! Så nu måste jag äta middag innan jag somnar. 
 
 
Jag vet att många längtar efter svalare väder och höst men även om jag avgudar hösten så vill jag absolut dra ut på sommaren så länge det går. Det är snart ett minne blott med varma ljusa kvällar där man kan gå barfota och även sitta ute för att se solen gå ner. Älskade sommar. Sommaren 2024 har verkligen varit helt otrolig vädermässigt, typ den bästa någonsin! 💛
 
 
Allmänt | |
Upp