💛

Dagarna gĂ„r och jag gĂ„r (hehe). Idag var sannerligen en vĂ€lbehövlig dag vĂ€dermĂ€ssigt. Det Ă€r sĂ„ trĂ„kigt att prata om vĂ€der men vi behövde ösregn och ösregn, det fick vi. Sen kom solen lagom till att mitt arbetspass tog slut. Min jobb-bĂ€stis aka min partner in crime, Schessika, som ocksĂ„ bor cirka 600 m frĂ„n mig har velat att jag ska ta med henne pĂ„ en av mina rundor sĂ„ hon kan hitta nya vĂ€gar att gĂ„ hĂ€r ute. Idag var den dagen. SĂ„ vi gick 6,7 km i den svala sensommarkvĂ€llen och passade pĂ„ att ge korna Ă€pplen frĂ„n trĂ€dgĂ„rden vilket gjorde dem sĂ„ lyckliga att de började jogga efter oss i hopp om att fĂ„ fler, haha. DĂ„ ökade vi takten kan jag sĂ€ga. En supermysig promenad blev det, en lugnare sĂ„dan och som jag nĂ€mnt tidigare behöver jag bli bĂ€ttre pĂ„ att gĂ„ lugnt... SĂ„ det var en perfekt dag för det! ❀
 
 
 
Vi konstaterade under promenaden att vi Àr oerhört lyckligt lottade som fÄr bo sÄhÀr vackert och fridfullt. Det Àr verkligen magiskt. 
 
Nu tĂ€nkte jag göra mig en nyttig variant pĂ„ kebabpizza och ta kvĂ€ll med Kevin. Är i vanlig ordning rĂ€tt trött nu. God natt! 
 
 
AllmÀnt | |
Upp