ÄNNU EN 5-ÅRSDAG

Idag för exakt 5 år sedan började jag plugga till medicinsk sekreterare. Det var också dagen då jag träffade Sanna (och resten av klassen) för första gången så det är ju faktiskt min och Sannas 5-års dag idag ❤️ Det ska vi naturligtvis fira i eftermiddag. Jag gick tillbaka i bloggen för att läsa om den första tiden i skolan. Det är en underdrift att säga att jag blev sugen på att plugga igen… alltså, plugga är så så kul!! Har bara arbetat som medicinsk sekreterare på heltid i 3 år men är absolut redo att göra något annat för att utvecklas ytterligare. Frågan är vad… 
 
Lägger upp några av bilderna jag tog från den första tiden i skolan pga nostalgi och pirret jag känner när jag ser dem… 
 
 
Nej men myset... Älskar. Det var verkligen hur kul som helst att plugga och anatomin saknar jag absolut mest av allt... 
 
Ser fram emot att fira lite i eftermiddag. Det är vi värda 💛
 
 
Allmänt | |
Upp