VÅR MED BESKED!

God morgon. 
 
Jag har startat min morgon i ateljén så nu är händerna täckta av färg. Har så mycket jag vill göra där men jag hinner inte riktigt tyvärr. Efter en timmes målande tog jag en promenad i trädgården för att reka vad som behöver göras och jag möttes av en vägg av värme. Herregud, lyckan som infann sig.. Katterna gick med mig och pausade i solen så snart de fick chansen. Nu har den bästa tiden på året officiellt börjat! 
 
 
Idag ska vi göra ett rejält ryck i trädgården. Blommor ska planteras, rabatter ska rensas, trädgårdslandet ska skrapas och förberedas för ny färg, träd och buskar ska beskäras, grenar ska släpas till vår majbrasa och så ska jag sopa, tvätta och göra i ordning alla altaner för nu åker utemöblerna fram! En fullspäckad dag så därför ska jag bege mig iväg nu till Blomsterlandet och Rusta för att inhandla vad jag behöver för att göra ovanstående. Ha en underbar dag i solen ni också om ni har möjlighet! 
 
 
Allmänt | |
Upp