VALBORG

Sådär ja, en arbetsdag är förbi och jag hann både sola en stund och gå min 5,5 km runda innan Elin och Josse kom förbi. 
 
 
Vi satt ute och hade det mysigt sen grillade vi burgare som vi mumsade i oss. 
 
 
Jag är besatt av att äta burgare i salladsblad, äntligen ett alternativ till bröd som jag ändå aldrig äter upp pga att jag inte tycker det är gott. Mums! 
 
Klockan 20.00 skulle de tända en stor brasa här ute hos oss nere vid bryggan. Vi hade ju förberett ett eget majbål på trädgården men när jag kom hem idag upptäckte jag att det stod en skadad häst ensam i hagen precis vid vår tomtgräns. Hästen hade gipsat ben och var väldigt stressad. Så att tända en brasa så nära henne vore ju rena djurplågeriet så vi får tända brasan en annan kylig kväll istället. 
 
 
Brasan på bryggan var enorm och det var säkert 60 personer där när vi kom. Kul! Vi värmde oss en bra stund innan vi gick tillbaka hem. Sen satt vi ute tills solen gick ner, så underbart mysigt! Efter någon timmes chillande åkte de hem och nu är klockan snart midnatt och vi behöver sova. Imorgon ska vi hjälpa mamma och Magnus att renovera ett rum så då vill man vara pigg. God natt och hej då april!
 
 
Allmänt | |
Upp