UTE I KYLAN

Jag var så sugen på pw men kroppen var extremt trög, jisses. Kändes som att jag inte rört på mig på 11 veckor typ. Men jag kämpade på i 8,6 km och nu känns det hur bra som helst. Tack och lov för världens bästa radio-duo, Hanna Hellquist och Christopher Garplind som jag alltid lyssnar på och som får mig att gapskratta spontant. 
 
 
Är faktiskt lite trött på vädret nu. Kräver inte högsommar i april eller ens sommar, men +12 grader kan vi väl få lov att ha? Ska +2 grader med snöblandat regn var och varannan dag verkligen pågå såhär sent i april? Ja tydligen. Suck. Vårblommorna kämpar på i naturen i alla fall och jag likaså, snart får vi drömmigt väder igen. 
 
Nu ska jag städa lite på hemmaplan, fixa lite med resan till Spanien och sen sova. Imorgon är jag på utbildning hela dagen så vill inte vara ett trött vrak när jag vaknar, hehe. God natt! 
 
 
Allmänt | |
Upp