NÄST SISTA DAGEN

Idag blev man mer eller mindre stekt i solen trots flera försök att undvika det. Men jag klagar inte, jag älskar detta. Känns väldigt sorgset att det bara återstår en dag till som denna här i Mexiko. Men man kan inte ha det såhär bra alltid, så är det. 

(null)

Har hängt mycket i poolen idag med mina kompisar. Jag uppskattar mer deras sällskap än vad de uppskattar mitt, hehe. 

(null)

Det har börjat blåsa nu och på bara en liten stund gick himmelen från strålande sol med en blå bakgrund till att bli helt grå. Så någon solnedgång blev det inte ikväll… men däremot blev det promenad följt av pizza till middag i det fuktigaste väder vi någonsin upplevt. Det dryper överallt även om man inte rör sig. 

(null)

(null)

Så fräscht haha. Mitt hår var lockigt i cirka 8 minuter 😂 Dock var pizzorna otroliga! Kevin djupdök verkligen i tripadvisor för att hitta en pizza värd att äta. Jag är kräsen som fasen med pizzor, är de inte en napolitansk pizza så kan det va! 

(null)

(null)

Nu ska vi ta en tidig kväll pga värmen. Vi har inte mycket till val men imorgon är sista dagen och kvällen i Mexiko så vi vill vara pigga l ja utvilade för att kunna njuta till fullo 💛



Allmänt | |
Upp