MIN SJUNDE VÄXEL

Idag sprang tiden iväg som vanligt på jobbet och inte mig emot, en dag närmre sommaren, wiie!
 
Efter jobbet handlade jag lite till grillningen imorgon sen var det full rulle på hemmaplan. Ibland förstår jag inte hur jag hinner men när jag är själv hemma, vädret är fint och jag har en bra podd i lurarna, då lägger jag i en ny växel och kör på utan slut. Jag städade stora bilen grundligt, la säkert 2 timmar på det men hann även plocka i trädgården, ta hand om tvätten, packa upp varor, tömma diskmaskinen, storstäda huset och rensa grusgången från ogräs. Huxflux var klockan en bra bit efter 20.00 och magen kurrade rejält, så då bestämde jag mig för att chilla. PJUH! Hann lyssna på  3 stycken P3 dokumentär under tiden också, hehe. 
 
 
 
Hann inte med någon promenad idag men jag fick en ganska bra promenad på hemmaplan kan man säga, 14 000 steg kom jag upp i så det är jag nöjd med. Nu bjuder himmelen på fantastiska texturer och färger så nu njuter jag av den. Kevin kommer strax hem och då ska vi nog däcka till Robinson. God natt! 
 
 
 
Allmänt | |
Upp