DET VAR JAG & FYRAHUNDRATUSEN ANDRA

Jaha, då var det bara att acceptera att det inte blir något eurovision live nästa år. Jag har varit i kö långt innan biljettsläppet och ändå är det 175 553 personer före mig i kön och vi slåss alla om totalt 12 000 biljetter, så det är rätt kört! Samtidigt blir jag stolt, tårögd och ryser, allt på en och samma gång, över att ESC får all den kärlek den förtjänar. Världens största musiktävling förtjänar all uppmärksamhet och uppskattning den kan få 💛 Tydligen är det drygt 400 000 personer i kö totalt, det är galet! 
 
 
 
Nu har jag ju jag den bästa plan B som finns, det vill säga ett stort evenemang hemma hos mig, som varje år och det är årets bästa dag. Så jag har all anledning att vara glad ändå. Jag längtar redan så otroligt mycket!!! 
 
 
Allmänt | |
Upp