AND I´M FEELING GOOD

Sådär, mina 25 minuter med intervallträning på crosstrainern kändes på snudd till omöjliga att genomföra de första minuterna. Det gick så trögt men jag kämpade på. Sen hände något och det blev bara mer och mer enkelt och härligt att ge allt. Något i mig kickade in och det är verkligen en fantastisk känsla när det händer. Jag tror att jag har börjat bli "beroende" av träning igen, äntligen! 
 
 
Efter intervallträningen gav jag armarna en jäkla omgång med hantlar och maskiner, det kommer nog att kännas imorgon. Slutligen avslutade jag med övningar för mage, rumpa och ben. Ett mycket bra träningspass! 
 
 
Sköööönt! 
 
Nu ser jag fram emot att åka hem och duscha, äta frukost/lunch och storstäda. Fick så otroligt mycket energi efter passet och vill göra av med den på något vettigt, så det får bli städning! 
 
Allmänt | |
Upp