ZZZZZZZZ

Denna dagen var jag placerad att skriva för en annan mottagning på jobbet för första gången vilket var kul men svårt. Så dagen gick undan! Fick springa från jobbet när jag väl slutade för att hinna till badmintonen då jag hade så mycket att göra. Tog absolut ut en hel del på badmintonen, det är lite som "svettig terapi" för mig där jag kan smasha och ta i för mitt liv när jag är arg eller frustrerad, haha. Kevin körde absolut slut på mig. Efter badmintonen gick jag mina 30 minuter ute på rosenholm och slutade tillsist på 12 000 steg vilket jag är nöjd med! 
 
 
Nu pallar jag inte mycket mer idag. Är så trött så jag skulle nog kunna sova i en vecka. Är så "snuvig" av pollen också... Känner mig som om jag är på gränsen till att bli sjuk hela tiden och det gör också att jag blir ännu tröttare. Men men. Skönt att det är lillfredag imorgon för jag behöver få vara ifred och få sova ut. 
 
 
Det är ingen pjåkig himmel ikväll, wow! Hej då augusti. 
 
Allmänt | |
Upp