I SÄLLSKAP MED PRO

God morgon tisdag! 

Jag ställde alarm på min lediga dag för att komma upp i tid så att jag kan äta frukost och låta den vila åtminstone i 1,5-2 timmar innan jag tränar. Annars vill allt upp igen! Repeterade alla glosor under dessa timmar och insåg att jag trots flitigt pluggande kan mindre än jag borde 😭 blir så ledsen. Och stressad. Måste klara tentan så den är ur världen sen! 

(null)

Gav så mycket på gymmet idag. Är sjukt nöjd med mitt pass. Det var jag och alla medlemmar i Karlskronas PRO som var där på morgonen. Inte att rekommendera då de gärna sitter kvar i maskinerna och pratar med varandra.. en annan får ju inte så mycket gjort då när man ska köa till allt. Men la mig på mattan och använde min egna kroppsvikt istället som motstånd, funderar lika bra det! 

Senare i veckan ska jag väga mig samt ta mina mått och se hur resultatet ser ut efter 1 månads strikt kost och träning. Spännande! Hoppas på minskning både vad gäller kroppsmåtten och vikten men är ganska säker på att jag blir nöjd, jag både ser skillnad i spegeln samt känner det på kläderna. Woho 💪🏼👏🏻


Allmänt | |
Upp