SENSOMMARKVÄLL

Vilken kväll! 
Efter att ha hängt ute i trädgården hela dagen, vattnat och tagit hand om växterna i värmen, så åkte jag till lyckeby för att uträtta ärenden. Med mig hem tog jag Josefin som sedan gjorde mig sällskap i solen medans vi drack mojitos. Sen kom Kevin, Emma och Henrik och gjorde oss sällskap. Vi åt ostbricka, drack mojitos, pina colada och spelade spel. Väldigt rolig kväll med många skratt. Kanske en av sommarens sista? Tar emot att säga men det blir mörkt tidigare nu och dessutom är kvällarna kyliga. Men vi får se, jag lever på hoppet! 

(null)
(null)

(null)

(null)

Hade så kul att jag helt glömde bort att ta bilder.. så dessa får duga! 
Tack för ikväll gänget 😍

Nu ska vi gå och lägga oss, hela familjen 💙

(null)

Vi ska bara orka förflytta oss från soffan först! 

Allmänt | |
Upp