ÅRETS TEMA

På lördag är det alltså halloween och därmed årets bästa tillfälle att klä ut sig. Förra året var jag polis, året innan Maleficent och i år... ja i år är det jag som är värdinna och valde därför att sätta ett tema istället för att låta alla välja helt fritt. Men jag valde naturligtvis att checka av med mina kära gäster först, för att försäkra mig om att det är ett tema som de vill följa. Och visst ville de det!
 
Årets tema är:
 
 
Ett faaaantastiskt tema, right? Valfri färg så länge det glittrar. Jag älskar glitter, ju mer desto bättre. Personligen hade jag kunnat tänka mig att gå all in på glitter vid varje festtillfälle, men det hade både blivit dyrt och jobbigt att städa, haha. Så ja, på söndag kommer vårt hus vara glittrigt, överallt. Men det är SÅ värt det! Hoppas gästerna går all in, om inte så ska jag göra mitt bästa för att dekorera så det inte är något snack om vad temat är!
 
 
Som jag längtar till lördag!
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Åh va kul! Dig skulle man ju varit vän med :D

Svar: Haha eller hur, verkligen bästa temat! :D
Michaela Elmström

Upp